perjantai 21. helmikuuta 2014

Donna esittäytyy

Hei kaikki,

olen syntynyt joulukuun 20.12. päivä Pikku-Huopalahdessa emoni kodissa, jossa asuin sisarusteni ja Diesel-veljeni kanssa aina 7-viikon ikäisiksi asti. Tultuamme tuohon ikään muutin siskojeni kanssa tänne Turkuun kasvattajieni luokse ja sain tutustua täällä uudessa kodissamme syntyneisiin pentuhin Tarmoon, Vienoon, Bobbyy, Gabby Junioriin, Kipinään ja Tove-Inkeriin. Tulin heti alusta alkaen hyvin juttuun uusien tyyppien kanssa ja olen täällä asuessani alkanut jo myös ymmärtää mitä kasvattajani minulle puhuvat Turun murteellaan.

Olen luonteeltani avoin, mutta rauhallisempi ja hillitympi kuin Dolly-siskoni. Tykkään kyllä yhtä lailla roikkua housunpuntissa ja purra ihmisiä hellästi varpaasta, mutta taidan siltikin jäädä kakkoseksi sisarelleni. Olen saanut paljon kehuja niin luonteestani kuin ulkomuodostanikin ja myönnettävä se on, etten kärsi itsetunnon puuttesta. Sukujuureni tulevat enimmäkseen kaukaa Australiasta, vaikka isäni asuukin Suomessa ja äiti on peräti syntynyt täällä. Sitä en vaan ymmärrä, miksi isäni on vaihtanut Australian ihanan lämmön tähän suomalaiseen ilmastoon; täytyy hällä on melkoisen rakas ja ihana perhe, kun täällä niin hyvin viihtyy. Jos kiinnostuit sukujuuristani, niin pääset katsomaan sukupuutani kätevästi klikkaamalla tätä linkkiä:  http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI14270%2F14&R=43 Ja vanhemmistani löytyy kuvia ja tietoja täältä D-pentueen kohdalla: http://naturesmasterpiecebasenjis.blogspot.fi/2013_09_01_archive.html

Vaikka olenkin viihtynyt erinomaisesti täällä Turussa sijaiskodissani, niin toivoisin silti pääseväni omaan perheeseen, jossa minun ei tarvitsisi jakaa huomiota niin monen muun koiran kanssa. En ole täällä asuessani päästellyt sulosointuja kuuluviin ja minusta on syntynyt hiljaisen pennun vaikutelma, vaan ehkäpä vaan odotan sitä ikiomaa perhettäni, jota sitten ilahdutan soinnikkaalla laulelullani. Jos ihastuit minuun ja haluaisit tarjota minulle kodin, niin otapa yhteyttä kasvattajaani.

Mikäs tuolla liikkuu? (c) Nature's Masterpiece

Ai se oli tämmöinen kiva lelu! (c) Nature's Masterpiece

Vähänkö oon suloinen (c) Nature's Masterpiece

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti