perjantai 21. helmikuuta 2014

Gabby Junior esittäytyy

Hei kaikki!

Olen eilen 9-viikkoa täyttänyt tyttöpentu ja sain kutsumanimeni äitini mukaan - meillä molemmilla kun valkoiset täyskaulurit ja olemme muutenkin samannäköisiä ainakin kasvattajieni mukaan. Pentuesisariini verrattuna olen rauhallisempi ja herkempi. Taidan myös tarvitsen hieman enemmän aikaa tottuakseni uusiin tilanteisiin kuten kävi pentutreffeillä toissa päivänä. Alkuun olin sitä mieltä, että menen mieluummin takaisin turvalliseen kantolaatikkoomme kuin lähden tustutumaan vieraisiin, muun rotuisiin karvakasoihin, mutta hetken laatikossa oltuani keräsin rohkeuteni ja heittäydyin seikkailuun. Ja kyllähän minua sitten leikityttikin todettuani, ettei muista pennuista ole minulle uhkaa. Ihmisten suhteen olen jokseenkin täysin varaukseton ja olen rakastunut kaikkiin minua katsomaan tulleisiin ihmisiin. Tykkään myös heiluttaa häntääni vimmatusti ja laulaa luritella synnyinkotini aikuisille basenjeille ja kaksijalkaisille kasvattajilleni.

Kävin reilut kaksi viikkoa sitten eläinlääkärissä saamassa mikrosirun. Pientä napatyrää lukuunottamatta sain eläinlääkäriltä puhtaat paperit. Kasvattajani ovat rekisteröineet minut Kennelliittoon ja pääset ihastelemaan kansainvälistä sukutauluani tästä linkistä: http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI14133%2F14&R=43 En tiedä miten ihmeessä kasvattajani keksivätkään minulle tuon rekisterinimen, mutta ainakin se on osuva - minä kun tykkään hirmuisesti kaikesta rapsutuksesta ja paijauksesta.

Alle kasvattajani on koonnut mielestään onnistuneita kuvia minusta. Itse olen kyllä sitä mieltä, että olen luonnossa paljon vastustamattomamman ja suloisemman näköinen. Muuten, jos et ole huomannut, niin tietoa ja kuvia vanhemmistani löytyy täältä: http://naturesmasterpiecebasenjis.blogspot.fi/2013_09_01_archive.html 

Me and my bone! Mut joku muu on kyllä saanu aikaseks noi hampaanjäljet! (c) Nature's Masterpiece

Tässä esitän Surku-koiran ilmettä (c) Nature's Masterpiece

Aika aikaansa kutakin - nyt voisin jo lähteä leikkimään siskojen kanssa! (c) Nature's Masterpiece

Eräs nuoripari on kovasti kiinnostunut tarjoamaan minulle rakastavan ja ihanan kodin. Huomenna selviää päästävätkö kasvattajani minut heidän matkaansa - vähänks mua jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti