perjantai 21. helmikuuta 2014

Dolly esittäytyy

Terveeks,

olen tuon Donna-tyttösen hiukan eloisampi ja kookkaampi sisar ja kasvattajani mukaan muistutan tyypiltäni kovasti Australiassa asuvaa isoisääni Razeria. Hänestä löytyypi kuvia täältä: http://www.kanibaru.com/r_home.html

Tosiaan olen luonteeltani hyvin utelias ja rohkea, enkä ole tainnut vielä kohdata mitään pelottavaa. Imuri on mielestäni hauska leikkitoveri ja itseäni suuremmat koirat samoin. Lasten sylit ovat lempinukkumapaikkoja ja autossa matkustan muina naisina. Olen kova tyttö juoksemaan ja toiminkin edellispäiväsillä pentutreffeillä todella mielelläni jäniksenä, koska kukaan ei saanut minua kiinni. Kasvattajani mukaan minusta saattaa tulla melkoinen juoksija-koira ja arvioivatpa nuo minun pärjäävän kohtuullisen hyvin myös näytelmissä. Itse en vielä tiedä nappaako tuo jälkimmäinen touhu minua vai ei, mutta juoksemista rakastan kyllä yli kaiken.

Olen sisarteni tavoin aika hiljainen, enkä esimerkiksi laulaa lurittele tuon tuostakin niin kuin toveripentueen yksi tyttö tuppaa tekemään. Isäni ja äitini ovat kyllä kunnostautuneet laulurintamalla, joten mene ja tiedä, vaikka sitä vielä innostuisin itsekin laulemaan, vaikka toistaiseksi olen tyytynyt muiden äänien päästelyyn. Olen myös oman sisarusparveni kovin ahmatti ja vatsani on kestänyt erinomaisesti kaikki minulle tarjotut sapuskat, jotka yleensä hotkaisen parempiin suihin alta aikayksikön. Kasvattajani on muutaman kerran ollut hädissään yrittäessään seisottaa minua kauniissa asennossa pöydällä, kun nenäni edessä on ollut herkullinen ruoka-annos, jota en millään maltaisi odottaa saati syödä hitaasti, jotta kameramies ehtisi jotain kuvia ottamaan.

Sukujuureni tulevat suurimmaksi osaksi kaukaa Australiasta ja on sukutaulussani yksi Amerikasta tuotu isoisäkin - äiti isä nimittäin. Kasvattajani on pitänyt huolen siitä, että vanhempani on terveystestattu huolella hyvin/normaalein tuloksin ja että nämä eivät ole kovin läheistä sukua toisilleen. Toivottavasti tämä tarkoittaa sitä, että elän pitkän ja terveen elämän! Jos sukujuureni sattuvat kiinnostavat sinua, niin käypä katsomassa niitä täällä: http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI14268%2F14&R=43

Kasvattajani kertoi minulle tänään, että huomenna olisi tulossa yksi pariskunta katsomaan meitä pentuja ja että minun tulisi käyttäytyä hurmaavasti ts. olla oma itseni. Ehkäpä he valitsevat juuri minut omaksi perheenjäsenekseen! Alla on eilen otettuja kuvia, joissa esittelen mm. pahvilaatikon purkutaitojani.

Aiotkos todella ottaa minusta kuvan istuessain tässä risassa pahvilaatikossa? (c) Nature's Masterpiece

Jos näin on närhen munaskut, niin sitten voin yhtä hyvin esitellä, kuinka osaan pistää pahvilaatikkoa silpuksi (c) Nature's Masterpiece

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti